Dupa un an de activitati desfasurate  online, partenerii proiectului : Nevzat Karalp Anadolu Lisesi din Turcia, coordonator, Zespol Szkol Budowlanych i Ogolnoksztalcacych im. Jozefa Dechnika din Polonia, ES Balmaseda BHI din Spania, Kauno rajono Raudondvario gimnazija din Lituania , Liceul Teoretic Iancu C. Vissarion din Romania si Liceo Statale „Carlo Urbani”  din Italia au reusit sa organizeze o mobilitate face to face in Turcia. Din cauza pandemiei covid partenerul Italian a aprticipat online la aceasta mobilitate.

Școala are o mare responsabilitate in a asigura un climat benefic dezvoltarii armonioase a tinerilor, educație egală pentru toți adolescentii și atitudini pozitive fata de  relatiile pe care  elevii noștri le au cu colegii.

Scopul proiectului este  să descriem si sa aplicam cele mai bune practici pe care le-am experimentat in propria scoala,  împreună cu partenerii noștri, să le diseminam la nivel  local, național și internațional, să castigam abilitati noi și durabile prin consolidarea calificărilor noastre profesionale, să dezvoltăm o viață școlară de susținere pentru elevii defavorizați . În același timp, vom incerca sa  analizam  probleele care stau la baza  nereusitelor academice, prin crearea unei atmosfere școlare pozitive, prin susținerea valorilor noastre, contribuind la obiectivele planului de strategie UE 2020, formarea resurselor umane calificate și reducerea procentului parasirii  timpurii a scolii sub 10%.Obiectivele  proiectului nostru se integrează in totalitate in planului de strategie UE 2020. Cele doua parti ale conflictului : agresatii si agresorii  vor putea distinge conflictul, diferitele tipuri de modele de agresiune și comportamentele agresive care pot dăuna convietuirii in  comunitate. Ei vor avea șansa de a-și îmbunătăți competentele si abilitatile de baza in construirea unui climat social normal, din care notiunea de hartuire – bullying sa nu faca parte.

Dupa activitatea de bun-venit si prezentarea scolii gazda, fiecare partener a prezentat scoala pe care o reprezinta.

Tema mobilitatii a fost “Social inclusion through traditional games”; fiecare partener a pregatit si prezentat cate trei jocuri traditionale in care a reusit sa ii implice pe toti participantii.

Description: C:\Users\Magda\Desktop\erasmus2020\who we are\denizli-oct2021\poze\joc2.jpg
Description: C:\Users\Magda\Desktop\erasmus2020\who we are\denizli-oct2021\poze\poza 1.jpg
Description: C:\Users\Magda\Desktop\erasmus2020\who we are\denizli-oct2021\poze\joc4.jpg
Description: C:\Users\Magda\Desktop\erasmus2020\who we are\denizli-oct2021\poze\laodicea1.jpg
Description: C:\Users\Magda\Desktop\erasmus2020\who we are\denizli-oct2021\poze\efesus1.jpg

            In afara acestor activitati au avut loc si vizite de studiu la obiective istorice din Anatolia Centrala si la activitati culturale desfasurate in orasul Denizli.

Am vizitat orasul antic Kaunos, locul in care s-a dezvoltat civilizatia Lyciana.

Orasul antic Efesus si localitatea Sirince, cea mai veche asezare greceasca din Turcia.


Participantii la mobilitate au primit Europass Mobility si certificatul de participare.

Urmatoarea mobilitate a proiectului va avea loc in Spania, in martie 2022.

Coordonator proiect, prof. Uleia Magdalena

Material realizat cu sprijinul financiar al Comisiei Europene. Conţinutul prezentului material reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorilor, iar Agenţia Naţională şi Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru modul în care conţinutul informaţiei va fi folosit.